Onderhoud en Reparaties
Onderhoud en reparaties
Voor onderhoud en reparaties kunt u contact met Smitsound opnemen en een afspraak maken om de werkzaamheden in te plannen. Wij beschikken over een eigen technische dienst om reparatie- en onderhoudswerkzaamheden aan uw apparatuur uit te voeren. Te repareren apparaten dienen bij Smitsound aangeleverd te worden of, op eigen kosten, opgestuurd naar ons adres.
Na aanlevering van het te repareren apparaat bij onze technische dienst, zullen wij na inventarisatie van het probleem een indicatie geven van de te verwachten doorlooptijd. Deze zal onder andere afhangen van de beschikbaarheid van reserveonderdelen en de levertijd indien deze bij de leverancier besteld dienen te worden. Reparaties worden normaal gesproken ingepland op First In, First Out basis. Bij drukte kan het dus langer duren alvorens een reparatie ingepland kan worden.
Als de klant aangeeft dat er een prijsopgave gewenst is, wordt er door Smitsound een mail gestuurd met een offerte voor de te verwachten kosten. De klant dient binnen 7 dagen een reactie te sturen voor akkoord. Als er geen akkoord wordt gegeven voor een prijsopgave van een reparatie dan worden er wel onderzoekskosten in rekening gebracht.
Smitsound zal u informeren zodra de reparatie is uitgevoerd en het apparaat klaar staat om opgehaald te worden. Van de klant wordt verwacht dat hij/zij het gerepareerde apparaat binnen 2 weken, na deze kennisgeving, ophaalt op ons adres. Is dit na 4 weken nog niet gebeurd, dan behoudt Smitsound zich het recht om het apparaat op te sturen, inclusief de factuur voor gemaakte kosten en verzendkosten.
Smitsound verleent 3 maanden garantie op uitgevoerde reparaties.
U kunt een afspraak maken door met ons te bellen of door het contactformulier in te vullen.
Onderhoud en reparaties op locatie
Indien gewenst kunnen reparatie en onderhoudswerkzaamheden op locatie uitgevoerd worden, bijvoorbeeld als het gaat om een permanent geïnstalleerde installatie. Neem daarvoor contact met ons op om een afspraak te maken. Onze vakmensen beschikken over de benodigde papieren om op alle locaties te kunnen werken. Indien een apparaat niet ter plekke gerepareerd kan worden, zullen wij dit vakkundig demonteren en, na reparatie weer monteren. Indien nodig, kan Smitsound een vervangend apparaat plaatsen voor de duur van de reparatie.
Na ontvangst van het te repareren apparaat bij onze technische dienst, zullen wij na inventarisatie van het probleem een indicatie geven van de te verwachten doorlooptijd. Deze zal onder andere afhangen van de beschikbaarheid van reserveonderdelen en de levertijd indien deze bij de leverancier besteld dienen te worden. Reparaties worden normaal gesproken ingepland op First In, First Out basis. Bij drukte kan het dus langer duren alvorens een reparatie ingepland kan worden.
Als de klant aangeeft dat er een prijsopgave gewenst is, wordt er door Smitsound een mail gestuurd met een offerte voor de te verwachten kosten. De klant dient binnen 7 dagen een reactie te sturen voor akkoord. Als er geen akkoord wordt gegeven voor een prijsopgave van een reparatie dan worden er wel eventuele onderzoeks- en transportkosten in rekening gebracht.
Smitsound verleent 3 maanden garantie op uitgevoerde reparaties.
U kunt een afspraak maken door met ons te bellen of door het contactformulier in te vullen.